Zaujměte, když ostatní ještě spí

Během předvánočního období se každý předháněl v tom, kdo přijde s lepším marketingovým sdělením. Vybočit a zaujmout bylo náročné, konkurence vysoká, všichni tak nějak přesycení. První měsíce po novém roce bývají ale marketingově poměrně hluché a než se naplno probudí jaro a nová energie, můžete zazářit. 

Je to vlastně skvělé období, během kterého se dají vymyslet velké věci a je možné o sobě dát náležitě vědět.

 

Náš Green Cat tip

Chopte se příležitosti! Překvapte rostoucím papírem, ze kterého vykvetou pestrobarevné květiny hned z kraje roku.

Uspořádejte event a rostoucí papír dávejte jako dáreček. Nebo využijte rostoucí dopisy pro připomenutí se stávajícím zákazníkům či obchodním partnerům. Rozdávejte rostoucí vizitky při schůzkách. Poděkujte s rostoucími přáními svým zaměstnancům. Možnosti jsou (skoro) nekonečné. 

 

Čas je pro to ideální hned ze dvou důvodů:

  • letáčky, přání nebo pozvánky plné semínek se neztratí v záplavě jiných kartiček
  • a hlavně tu brzy máme jaro – a na jaře se rostoucí papír sází do země!

 

Inspirujte se našimi minulými realizacemi v sekci TISKLI JSME.

`

Sdílet

facebook linked-in

Vytvořte si svou tiskovinu

Navrhněte si visuál na rostoucí papír nebo ho pro vás vytvoříme.

Vytvořte si svou tiskovinu