Během předvánočního období se každý předháněl v tom, kdo přijde s lepším marketingovým sdělením. Vybočit a zaujmout bylo náročné, konkurence vysoká, všichni tak nějak přesycení. První měsíce po novém roce bývají ale marketingově poměrně hluché a než se naplno probudí jaro a nová energie, můžete zazářit.
Je to vlastně skvělé období, během kterého se dají vymyslet velké věci a je možné o sobě dát náležitě vědět.
Náš Green Cat tip
Chopte se příležitosti! Překvapte rostoucím papírem, ze kterého vykvetou pestrobarevné květiny hned z kraje roku.
Uspořádejte event a rostoucí papír dávejte jako dáreček. Nebo využijte rostoucí dopisy pro připomenutí se stávajícím zákazníkům či obchodním partnerům. Rozdávejte rostoucí vizitky při schůzkách. Poděkujte s rostoucími přáními svým zaměstnancům. Možnosti jsou (skoro) nekonečné.
Čas je pro to ideální hned ze dvou důvodů:
- letáčky, přání nebo pozvánky plné semínek se neztratí v záplavě jiných kartiček
- a hlavně tu brzy máme jaro – a na jaře se rostoucí papír sází do země!